Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2008

Είμαι με τους εξεγερμένους

Του Παναγιώτη Βήχου από το Πολιτικό Καφενείο


Επειδή πριν από λίγο με επισκέφθηκε περιπολικό και μου έγιναν συστάσεις (για όσα επώνυμα γράφω για την εξέγερση της νεολαίας) και ενώ δε δέχτηκα να πάω μαζί τους, αφού δεν είμαι κατηγορούμενος, να ξεκαθαρίσω προς τους πάντες. Εγώ είμαι και θα είμαι με τους εξεγερμένους σε ολόκληρη την Ελλάδα. Σ' αυτούς που με αφορμή την εν ψυχρώ δολοφονία ενός αθώου 15χρονου, όπως και οι υπόλοιπες πάνω από 100 δολοφονίες που έχουν γίνει από αστυνομικούς από το 1974 και μετά, ξεσηκώθηκαν και σάρωσαν στο πέρασμά τους όλα όσα τους κάνουν τη ζωή κόλαση.

Δε θα κλάψω για τις τράπεζες που κάψανε, ούτε για τα μεγαλοκαταστήματα. Τους μεγάλους κλέφτες του ανθρώπινου μόχθου. Δε συμφωνώ και δεν επικροτώ την καταστροφή μικρομάγαζων και αυτοκινήτων φτωχών ανθρώπων. Αυτό είναι αυτονόητο. Όμως σε μία εξέγερση - γιατί για εξέγερση πρόκειται - θα συμβούν και τέτοιες πράξεις. Δε θα κάνω πρώτο θέμα αυτό, αλλά την ίδια την εξέγερση. Που έδωσε ένα ηχηρό χαστούκι τόσο στους κυβερνώντες, όσο και στους δολοφόνους που εντρυφούν στα σώματα ασφαλείας, τα οποία ούτε εκσυγχρονίζονται, ούτε εκπαιδεύονται φιλολαϊκά, όπως λέει η Παπαρήγα. Τα ένοπλα τμήματα του καπιταλιστικού κράτους είναι. Την εξουσία προστατεύουν. Δε μπορούν να αλλάξουν παρά να αντικατασταθούν από εργατικές φρουρές. Κάτι που δεν μπορεί να γίνει στο σύστημα που ζούμε.

Όσο δε βλέπετε τις αιτίες που δημιούργησαν την εξέγερση θα ακολουθήσουν και άλλα. Και εγώ θα είμαι μαζί τους. Να το ακούσουν όλοι και αν θέλουν εκεί στα υπόγεια και ανώγεια των ασφαλιτών να με σύρουν και πάλι στα δικαστήρια, τιμή μου θα είναι. Εγώ θα λέω πάντα και θα κάνω αυτό που πιστεύω και για το οποίο αγωνίζομαι από μικρό παιδάκι.

Οι απειλές και οι συστάσεις σε μένα δεν πιάνουν. Να το καταλάβουν όλοι άπαξ δια παντός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου